2 Aralık 2011 Cuma

The Tree of Life


Bu sene izlediğim ilk 'yüksek ihtimalli' oscar adayını izledim az önce: The Tree of Life. Film hakkındaki düşüncelerimi direk söylemeden önce yönetmenini tebrik etmek istiyorum. Terrence Malick az ve öz film çeken bir yönetmendir benim gözümde, ve altı yıllık aradan sonra The Tree of Life'la karşımıza çıktı. Yönetmenliği harika, oscar adaylığına garanti verebilirim hatta kazanmasını çok isterim. Ama Akademi genellikle yaptığı gibi en iyi yönetmen ve en iyi film ödüllerini aynı filme verecekse lütfen ikisine de ödül vermesin. Çünkü benim gözümde bu film en iyi yönetmen ödülünü hak ettiği kadar en iyi film ödülünü hak etmiyor.  Filmi bitirmek o kadar büyük bir sabır istiyor ki! Filmin yavaşlığı bir süre sonra sinirinizi bozmaya başlıyor, ilk bir saatinde hiç konuşma yok denilebilir. Hayatımda ilk kez filmin ortasında mola verip sinirlerim bozulduğunda hep yaptığım gibi bir şeyler yedim. Daha fazla eleştirmeyeceğim çünkü ben Lord of the Rings gibi dev bir serinin ilk filminde de en az bu kadar sıkılmıştım. Bu yüzden belki de sorun bendedir deyip susuyorum. Unutmadan ekleyeyim, Brad Pitt gerçekten çok iyiydi. Artık zafere ulaşması lazım diye düşünüyorum. Sean Pean'in ise filmde neredeyse hiç gözükmediğini söylemeden geçmeyeyim. Her neyse, daha Akademi Ödüllerine neredeyse 3 ay var, bekleyip göreceğiz..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder