30 Kasım 2011 Çarşamba

Glee


Tam iki haftadır sürekli Glee izliyorum ve iki haftadır daha önce izlemediğim için üzülüyorum. Bugün 3. sezona başladım ve sonunda kafamı kaldırıp tekrar dünyayla ilgilenebildim. Yüzeysel bakarsak bir Gossip Girl vakası gibi, dizideki tüm karakterler birbirleriyle en az bir kere çıkmış durumdalar :P  Ama şarkılar ve performansların diziyi var eden şeyler olduğunu düşünürsek daha önce benzerini görmediğim bir seriyle karşılaştığımı söyleyebilirim.
Ve sebebinden emin olamasam da oyunculara tamamen bağlanmış durumdayım :) Belki yarısı Broadway'den çıkma oldukları için. Hayatım boyunca bir Broadway müzikalini canlı izlemeyi hayal ettim. Glee'yi bir başlangıç olarak görüyorum sanırım. Evden çıkmadan izleyebileceğim küçük bir Broadway şovu :)
Eğer müzikalleri seviyorsanız Glee'ye göz atmanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder